Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-07, 10:37   #6
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Ang å skjeie ut en dag!!!

Opprinnelig lagt inn av Tette80, her.

Skal i konfirmasjon neste søndag og er da på min dag 13 av ketolysekuren...vet vi får kveite til forrett og okse til hovedrett samt bringebærsorbet til dessert...åssen er det med bringebærsorbet foreressten? Går det an å spise eller uten at jeg vet åssen det er laga - er det annet enn fruktsukkeret i den?

MEN...går det an å spise i alle fall grønnsakene uten å veie dem uten å ødelegge hele greia? Tenkte jeg skulle lage en kake eller mousse jeg å kan spise akkurat den dagen da!

Pussig spørsmål egentlig. Når du endelig har klart 13 dager med Ketolyse, så skal du begynne å skeie ut igjen? En dags kosthold ødelegger ikke en ellers god diett, men hva er poenget med å forstyrre ketolysekurens prinsipper så tidlig?

Nei, bit tennene sammen og nyt all den gode maten du kan spise. IKKE forsøk å modifisere Ketolysekuren til noe som passer søtsuget ditt. Det funker dårlig.

OM du nå likevel skeier ut, kommer du til å få en angrende kropp dagen etter, og det er ikke godt. Min mening er at når man først har kommet godt i gang, skal man ikke la noe stå i veien. Desserter og søtsaker er dessverre en fallgruve for mange. Men spis deg mett under middagen, og forklar folk at du ikke tåler sukker, så går dette bra. Det å ha med egen dessert virker rart på meg, siden hovedretten er så god.

Lykke til med sukkerfri feiring!

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat