Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-07, 11:11   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ang å skjeie ut en dag!!!

Hei.

Her kommer jeg da... Og minner på at i Ketolyseboka er det forklart så godt hvordan kuren virker og hvordan den er bygd opp. (Og den minner oss på hvorfor vi har valgt å følge denne kuren.)

Og minner igjen på at det kan være lurt å lese boka flere ganger... Den er en inspirasjon til å legge om kostholdet fordi den forklarer hvorfor vi er der vi er i dag(overvektige) Jeg har lest boka flere ganger og den er alltid i rekkevidde viss jeg lurer på noe...

For å følge en kur, må vi være villige til å ofre noe for å oppnå de resultatene vi vil ha. Sånn føler jeg det. Jeg skal på mammatreff på fredag, 40 årsdag lørdag. Helga etter er det bursdag, så er det konfirmasjon, 17 mai osv osv... Jeg har forhørt meg om hva som skal serveres, og vet da på forhånd hva jeg kan spise... Og for meg er det utenkelig å "skeie" ut... For den "utskeielsematen" er ikke en del av mitt kosthold lenger... Og skal ikke bli det igjen heller...

Kjøtt, fisk og grønnsaker er ikke utskeielsemat. Om du spiser mer enn dagsbehovet av dette en dag, så har du ikke ødelagt kuren. Det skal mer enn 1 måltid til å fylle opp karbelageret i kroppen.

Lykke til videre

Sist redigert av Gerd : 22-04-07 kl 11:13. Årsak: Tillegg
Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat