Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-07, 22:23   #15
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Blodtypedietten

Akkurat det lurer jeg også på! Jeg var faktisk inne på tanken en periode, men, jeg hadde ikke riktig fag fra videregående, og det strandet med en kjemieksamen, før jeg fortsatte med noe annet...

Dette er jammen sammensatte ting. I tillegg til geografiske opprinnelser, har jeg også sansen for årstidsvariasjon. At en spiser lokale varer etter sesongen. Ikke så lett å gjennomføre i dag, så mye annet som frister! Men lavkarbo er jo inne på mye av det.

Det er forresten en liten ting jeg så på blodtypesidene til d'Adamo. Kokosfett og -melk er forbudt for alle blodtypene, unntatt ikke-utskillende A! Og jeg lurer jo litt på om dette kan stemme. Er det kanskje noen hull i systemet hans? De har jo vist at Stillehavs-folk hadde utmerket helse med masse kokosnøtt og fisk, før USA og Vesten kom og påvirket kostholdet deres. Og nå er helsen deres svært dårlig!

Skulle ønske at noen kunne etterteste resultatene til d'Adamo. For det er mye interessant, det er helt klart.

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat