Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-04, 21:08   #9
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Skjønner ikke!

Jeg har tenkt litt på det her!
Hvordan går det an at to har samme diett mens den ene går opp i vekt og den andre ned i vekt? Dette er et mysterium for meg. Leste hele tråden, inkl det første sitatet, men jeg lurer på....
Hvis man har insulinresistens - betyr det diabetes? Og er dette en forutsetning for at man går opp i vekt av lavkarbo kosthold og ikke ned?
Eller er det et sjansepsill - hm kanskje går jeg opp, kanskje går jeg ned? Jeg vil jo liksom gå ned da... Men jeg vet jo ikke om jeg har 'insulinresistens' jeg! Med mindre det betyr diabetes, for det har jeg ikke...
Noen oppklarende ord før jeg oppdager at jeg har gått opp ti kilo istedet for ned ti kilo...??
Til slutt vil jeg bare si at jeg er veldig glad for å høre at det går an å gå opp i vekt av dette kostholdet også! For de som trenger/vil det!

smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat