Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-07, 15:16   #16
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: hvordan få nok fett? Tåler ikke melk

Opprinnelig lagt inn av lavendel, her.

Ja det kan jeg jo prøve men hvordan smaker det? Jeg fikser ikke flytende olje av noe slag, ikke i snoothie engang. Regner med at dette ikke finnes i tablett form!? Jeg har melkeallergi. Kjipt altså. Rømme, chreme fraiche og alt som er så godt buhuu. Spiser det innimellom da.

Tusen takk til alle gode forslag. Jeg får begynne å spise mer avokado og fortsette å kjøre på med nøtter og kokos.

Husk at det er lite eller ingenting kommer gratis her i verden, Lavendel, så en må regne med å endre på vaner, og venne seg til andre smaker, når man ønsker å skifte livsstil for å få bedre helse og gå ned i vekt..

Det eneste jeg kan anbefale deg, er å se på krydderkaka mi, den er full av fett, og bytter du ut den ene deciliteren med fløte med smør, j så er den melkefri og, fri for kunstige tilsetnigsstoffer, men full av gude proteiner, fett og antioksidanter fra krydderet!!!

Alternativt kan du lage eggerøre uten melk eller vann i ei panne med så mye smør som de sammenpiskede eggene kan ta opp. Det gjør jeg hver gang jeg lager meg eggerøre til frukost eller kvelds,

Uansett, lykke til i jaket på et kosthold som passer deg!

.


Sist redigert av Ziggy : 24-04-07 kl 16:54.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat