Tråd: Julestrømper
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-04, 09:47   #1
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Julestrømper

Har tenkt på å gi onga mine sukkerfri godteri i julestrømpene - for julestrømper kan jeg ALDRI kutte ut. Det blir det samme som å kutte ut julegavene
Har allerede kjøpt noe tradisjonelt godteri med sukker, og så lurte jeg på om jeg skulle ta halvparten uten sukker? Halvparten dårlig sukker og halvparten dårlige tilsetningsstoffer? Men da i hvert fall ikke BARE sukker? Jeg vet ikke? Det er jo bare julaften en gang i året, men tenkte at sukkernivået og hyperaktiviteten hos barn som venter på julenissen kan bli noe høy . Det har kommet endel drops o.l. i sukkerfritt som er godt, og helsekosten har sukkerfri sjokolade. Eller kan jeg like godt d.... i å kjøpe halvparten sukkerfritt fordi det ikke gjør noen forskjell?

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat