Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-07, 17:30   #20
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: hvordan få nok fett? Tåler ikke melk

Opprinnelig lagt inn av lavendel, her.

Hva slags smør tenker du på da? Hva mener du om nutana og andre helsekostmargariner? Takk for svaret. Lager mye omelett og nå skal jeg begynne å ha smør oppi.

Meierismør! Det er det eneste smøret som ikke inneholder omdannede fettsyrer, men naturlig, sunt fett, ute noen som helst form for tilsetningsstoffer!

Jeg er imot alle former for margariner, i og med at de er hydrogenisert for å få fast form, og dette er kunstige fettsyrer som vi menneskene aldri har inntatt før nå i moderne tid... Det hadde iallefall ikke jeg tatt sjansen på, for å si det sånn...

Gjør et lite eksperiment på kjøkkenbenken din... kjøp en boks med meierismør, og en boks med margarin. Åpne dem, ta av beskyttelsesfolien, ha på lokket, og la dem stå fremme på kjøkkenbenken ei uke eller to. Ta så av lokket, og se hvilken av de du fremdeles kunne ha tenkt deg å spise av...

Margarinen har høyst sannsynlig harsknet og møglet i løpet av den tiden , mens meierismøret fremdeles er gult, innbydende og langt fra harskt...

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat