Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-07, 17:57   #13
mrfree
Medlem

mrfree sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Alder: 41
mrfree er på en erverdig vei

Sv: Forvirra jeg gitt!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Trodde jeg hadde lest og observert såpass mye at jeg er klar for ketolyse'n jeg nå, men jammen dukka det ikke opp endel ting når jeg satte meg ned for å lage matplaner i går

Først og fremst, hvor mye fett går grensen på i løpet av en dag? Sånn ca? Det bør vel være mer proteiner enn fett?
Og kan man bruke "håndflatemodellen" på mål av protein? At det f.eks skal være et kjøttstykke på str med hånda di?

Kan man spsie solsikkefrø? Og yoplait 00 youghurt?
Kommer til å savne youghurten og muslien, og tenkte kanskje jeg kan lage en slags muslierstatning av solsikkefrø, linfrø og hasselnøtter til det røyner på... Vil uansett ikke bli mer enn ca 50g tilsammen av de 3.
Hva med soyaflak/flokker?

Hvor lang tid tar det når man bestiller varer fra ketolyse.no til man får den, sånn ca?
Bør man bruke tablettene derfra, eller kan man kjøpe tilsvarende kosttilskudd andre steder? Hvis det er lang leveringstid er det mulig jeg må det.

Hvordan er det med egg, bør man begrense til ett eggemåltid pr dag? Slik at om jeg spiser egg til frokost bør jeg ikke spise omelett til lunsj, eller f.eks ziggylapper?

Begynner med disse spørsmålene jeg, håper noen kan bidra
Så dukker det sikkert opp mer spm etterhvert.

lag din egen youhurt da, og søt den med stevia eller noe slikt..

http://www.hjemmeproduktion.dk/shop/...lng=1&catID=54

mrfree er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat