Opprinnelig lagt inn av Kristian
Den ernæringsfysologen kan du bare si opp. det går bedre uten ser jeg. det spørs om du skulle spurt en lege om du kunne få litt medisin mot lavt stoffskifte.
Ellers er det jo veldig fint at du klarer å holde deg til dietten selv om du ikke går ned så mye..
Nå er jo ikke denne ernæringsfysiologen ansatt da.... . Og at det gikk "bedre" uten som du skriver, er en sannhet med mange spørsmålstegn rundt. I tiden fra juni til september har jeg nemlig ingen oversikt over HVA jeg gikk ned - men har mistanke om at det var vann og muskler - og ikke fett.... Var nemlig ikke så bevisst på kostholdet da - mest desperat etter å gjøre noe...
Lavt stoffskifte har jeg ikke - ingen prøver kan påvise noe sånt i hvertfall. Og så er jeg negativ til medikamenter. Får bare fortsette å spise riktig og etter boka. For nå er jeg mye mer våken på hva som er riktig, nemlig. Har blant annet blitt mer bevisst på mengde og type fett - og mengde og type karbohydrater. Så får vi se hva resultatet blir etter 4 nye uker i ketose....