Opprinnelig lagt inn av Lise Jammen, nå er jo allt avslørt for min.... Vi lagde til hverandre første året vi var kjærester.... Det var kjempekoselig, Også inni innpakningspapiret på hver gave hadde han limt et rødt hjerte eller stjerne og skrevet en grunn til at han elsker meg! Fy søren så koselig !!! Det har jeg vel tid til i år, kanskje??? Og råd til!!! Og så ER jeg kreativ da vet du! Hmmm..noe å tenke på dette. Skal holde dere oppdatert. Kanskje forslag til hva man kan skrive i en sånn kalender. Bare vent, snart kommer : 24grunnertilatjegelskerdeg-julekalender-tråden! Fra hvem? HP så klart . Og den 24 var et hejmmesnekret hjerteboks av balnkt rødt glanspapir, fyllt med mariannedrops var helt hektet på dem på den tiden, og en bok som jeg hadde ønsket meg lenge! Ellers gikk det endel i blå ekstra tyggis, flakslodd ol også..
Opprinnelig lagt inn av Lise
Jammen, nå er jo allt avslørt for min.... Vi lagde til hverandre første året vi var kjærester.... Det var kjempekoselig, Også inni innpakningspapiret på hver gave hadde han limt et rødt hjerte eller stjerne og skrevet en grunn til at han elsker meg! Fy søren så koselig !!! Det har jeg vel tid til i år, kanskje??? Og råd til!!! Og så ER jeg kreativ da vet du! Hmmm..noe å tenke på dette. Skal holde dere oppdatert. Kanskje forslag til hva man kan skrive i en sånn kalender. Bare vent, snart kommer : 24grunnertilatjegelskerdeg-julekalender-tråden! Fra hvem? HP så klart . Og den 24 var et hejmmesnekret hjerteboks av balnkt rødt glanspapir, fyllt med mariannedrops var helt hektet på dem på den tiden, og en bok som jeg hadde ønsket meg lenge! Ellers gikk det endel i blå ekstra tyggis, flakslodd ol også..
Kjempebra, Lise! marianne