Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-07, 13:03   #7
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Når forsvinner sulfølelsen?

Opprinnelig lagt inn av Tupp1, her.

Er enig med Jorang...... mer fett og masse, masse vann....

Jeg drikker 3,5 til 5 liter vann om dagen (kaffe ikke iberegnet), så jeg har desverre ikke kapasitet til å drikke mer enn det uten at det kommer opp igjen (lært det the hard way).. Så jeg føler jeg får i meg nok vann. Drikker det jevnt fordelt utover dagen så ofte jeg kan.
Og jeg spiser det feite på kjøttet også. Skinn på kyllingen, laks, smør på fisken, nakkekoteletter, steker ting i smør eller olje, velger rømme, creme fraiche eller kremfløte (men prøver å begrense akkurat det siden man ikke bør bruke for mye melkeprodukter), ikke lett-oster... Kaldpressa olje, majones, avocado osv... Så det er nok ikke for LITE fett. Jeg klarer ikke helt å skjønne at det faktisk er ok med så mye av det som jeg spiser nå.
Jeg har fulgt lindberg filosofien i et par år, og selv om jeg spiste mye mindre fett osv da følte jeg mye mindre sulten. Og det er ikke at jeg er fysen, det er rett og slett sult (noe jeg egentlig ikke er vant til å føle...) Jeg burde jo være glad for at dette betyr at kroppen forbrenner veldig bra, men samtidig stemmer det dårlig overens med det andre sier....

Og jeg trener spinning 2 ganger i uka og og prøver å få til styrke en gang i uka. Og det blir mye trappeløping med all denne vanndrikkinga da jentedoen på jobben ligger 2 etasjer ned fra kontorplassen min