Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-07, 13:26   #9
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Når forsvinner sulfølelsen?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Vel om du går ned og er sulten så kanskje du rett og slett skal prøve å spise mere? Se om det hjelper eller om du er like sulten.

Start med å øke frokosten. Jeg merker at om jeg spiser mye frokost så føler jeg meg mer stabil utover dagen

Hmm, ja.. Jeg så i boka at frokosten og kveldsmaten (som jeg ikke spiser likevel) var det man lettest kuttet ut, så jeg har kutta ned på den jeg da.
Men hva kan jeg spise mer av? Grønnsakene kan jeg ikke for da får jeg for mange karber. Som sagt spiser jeg veldig mye fett, og proteinene ligger jeg nok mildt sagt i øvre grense av. Jeg får vel bare bite tenne sammen. Fordelen er at jeg som sagt ikke er fysen så jeg føler ikke noen trang til å spise ulovlige ting heller. Det største problemet er at jeg merker litt dragning mot sykelige tanke i forhold til mat og sånn igjen. Har hatt borderline bulimi tidligere.