Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-04, 09:10   #2
ryli
Danseløve

ryli sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Alder: 47
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Jeg er utrolig dårlig på planlegging, mye dårligere enn deg, i hvert fall. Har sikkert 1000 oppskrifter jeg har planer om å lage, men mangler alltid noe. Noen ganger drar jeg ut for å kjøpe inn alle de snåle ingrediensene jeg trenger. Så kommer jeg hjem, og setter i gang. Så finner jeg ut at jeg har gått tom for melk eller noe annet basic som jeg ikke en gang gadd å sjekke om jeg hadde,for det har jeg jo alltid likevel.

Jeg er også sånn som begynner å tenke på maten først når jeg blir sulten. (Er likevel bedre enn frua, som ikke tenker på mat før hun er en halvtime over punktet der hun "dør av sult". Og da er det helt krise. Blir det ikke mat i løpert av 5 min. da, blir det månelyst. ). Derfor blir det alltid jeg som må planlegge måltidene, men siden jeg er så dårlig på det selv, blir det utrolig mye kjedelig, enkel standardmat. Det har resultert i at jeg nå er skikkelig matlei, og har gitt helt blaffen i lavkarbokosten i helga. (Blir vel kastet ut av forumet når jeg poster menyen min for helga senere i dag.)

Dette hjalp deg sikkert masse, Marianne. Nei da, men ville bare si at du er ikke alene i båten din. Og jeg er også kjempetakknemlig for gode tips.

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat