Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-04, 09:55   #5
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

[quote=ryli][/color] [/color]

Ok! Du lager spennende middag til meg annenhver dag, og jeg lager SameOld-middag til deg de andre dagene.

Det er jo ikke noe særlig mere jobb å lage store porsjoner, så kanskje man skulle lage dobbel porsjon og fryse ned HVER gang man lager middag

Har masse tørrvarer i skapet jeg, så det er mitt minste problem. Har både hvetemel og pasta og jasminris og kjeks og...

[color=magenta][color=#000000]He..he

Opprinnelig lagt inn av marianne

Gleder meg til å høre hva de andre sider, ryli - dette blir nok bra! Vi får lage egne tråder med forslag til ukemenyer, kanskje...[/QUOTE]Ja, men jeg er redd jeg trenger noen til å komme hjem og tilberede maten også.

Det minte meg på noe jeg har tenkt på lenge å skrive om:

Leste i Mat & Helse i høst om en Thor Foseid som leverer ukerasjoner av lavkarbomat på døra! De er basert på Atkins- og blodtypedietten! "Norsk Senter for Riktig Ernæring" på Skedsmokorset utenfor Oslo. Han har satt igang med utviklingen av matkonseptet "Low Gly". Gradvis har han også utviklet Atkins- og blodrypediettrettene.

Dette må jeg lage en tråd på, ryli!

Ha en varm og myk dag i sola ( )

Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat