[quote=ryli][/color] [/color] Ok! Du lager spennende middag til meg annenhver dag, og jeg lager SameOld-middag til deg de andre dagene. Det er jo ikke noe særlig mere jobb å lage store porsjoner, så kanskje man skulle lage dobbel porsjon og fryse ned HVER gang man lager middag Har masse tørrvarer i skapet jeg, så det er mitt minste problem. Har både hvetemel og pasta og jasminris og kjeks og... [color=magenta][color=#000000]He..he
Opprinnelig lagt inn av marianne Gleder meg til å høre hva de andre sider, ryli - dette blir nok bra! Vi får lage egne tråder med forslag til ukemenyer, kanskje...[/QUOTE]Ja, men jeg er redd jeg trenger noen til å komme hjem og tilberede maten også.
Opprinnelig lagt inn av marianne
Gleder meg til å høre hva de andre sider, ryli - dette blir nok bra! Vi får lage egne tråder med forslag til ukemenyer, kanskje...[/QUOTE]Ja, men jeg er redd jeg trenger noen til å komme hjem og tilberede maten også.
Det minte meg på noe jeg har tenkt på lenge å skrive om: Leste i Mat & Helse i høst om en Thor Foseid som leverer ukerasjoner av lavkarbomat på døra! De er basert på Atkins- og blodtypedietten! "Norsk Senter for Riktig Ernæring" på Skedsmokorset utenfor Oslo. Han har satt igang med utviklingen av matkonseptet "Low Gly". Gradvis har han også utviklet Atkins- og blodrypediettrettene. Dette må jeg lage en tråd på, ryli! Ha en varm og myk dag i sola ( ) Marianne