Sv: Kan man drikke kaffe på atkinsdietten?
Opprinnelig lagt inn av Manina, her.
Jada... Hvorfor tror du ikke at jeg ikke kjenner til dette selv? Uansett hva som er den egentlige årsaken til at en blir lav på blodsukkeret etter kaffe, noe du innrømmer selv å oppleve, så er effekten den samme.
Og du behøver slett ikke å gjenta budskapet ditt på den måten. Det virker så nedlatende.
Tror ikke legen bryr seg det døyt om det du...
Jeg påpekte effekten som svar på tråden her. Det behøver ikke å bety at jeg ikke selv har tatt konsekvensen av det!
Forsøk å ha litt respekt og tiltro til den du snakker med, blir litt hyggeligere her da.

1. Om ikke legen din bryr seg om det bytt lege, enkelt og greitt.
2. Mine "råd" er myntet på personer som er pr definisjon, "normale". 
3. Det var alldrig meningen å virke nedlatende, men for å poengtere viktigheten med det.
4. Jeg har både respekt og tiltro til alle på forumet her.
Jeg er selv i ketose nå og drikker gjerne 1-2 liter med kaffi pr dag, og opplever ikke noe spesielt med "blodsukkerfall" før kvelden hvor jeg føler meg "sliten" av og til. ( jeg har diagnosen; "normal" )
Koffein er et sterkt rusmiddel selv i små doser som 100-200mg og jeg vil ikke annbefale noen og drikke mer en 3 kopper "normal" kaffi pr dag.
Fakta er fakta, kom med refferanser på teoriene dine så skal jeg vær litt mer åpen rundt diskusjonen. 
PS. Om jeg er gretten og du klager, så er det du som ikke respekterer meg...... hehe tenkte bare jeg måtte få med den for kverrulansen sin del:P
--
Sivilfilosofiskforsker
|