Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-07, 07:16   #9
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Helsepersonell: har jeg ødelagt mitt kne?

må bare poengtere først at så lenge jeg tar betennelses dempende medisin, så går jeg ikke rundt med et vondt kne konstant, da kjenner jeg det knapt.
men har jeg et par dagers pause, så kommer alt tilbake og da kan jeg ikke gå.

det med økonomien, ja jeg vet at jeg kan få sykemeldingspenger. og alt det.
men det er ikke det som er problemet. jeg tenker på den langsiktige økonomien, muligheten til å ha ordnet økonomi. for ja, jeg får nok en jobb senere når jeg trenger. men den holdningen har jeg hatt i mange år og igrunnen ikke funnet noen jobb jeg trives i. og nå harjeg en jobb jeg elsker og jeg har funnet bedriften jeg vil bli gammel i. og får å få d slik jeg vil så må jeg jobbe nå, for det er NÅ jeg trengs. ikke om et halvt år.

legen skal ringe idag med resultatet, så tar vi det der ifra. sansynlig blir d operasjons kø. og det er greit, jeg har ikke tid nå uansett.

forstå meg den som kan. og kneet funker jo OK når jeg tar medisin. så jeg bare utsetter alt litt.
og slik jeg ser det fra min ganske så negative synspunkt at jeg med min et eller annet revmatisk lidelse får ikke en bedre helse etterhvert. så hva gjør da litt til fra eller til..

men imorgen skal jeg snakke med mamma.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat