Atkins levert på døra!
Leste i Mat & Helse i høst om en Thor Foseid som leverer ukerasjoner av lavkarbomat på døra!
Utdrag fra Mat & Helse:
"Fra sitt storkjøkken på Skedsmokorset sendes det ut trendy og fargerike frokostvarianter, småretter, gryteretter, desserter, snacks og andre Low-Gly spesialiteter. Det står allerede ca. 60 retter på menyen som er lagd uten noen form for kunstige tilsetningsstoffer.
Det leveres Atkins-meny og Thor Foseid har i tillegg tilpasset menyen til blodtypedietten. Ved å gi tilbud om retter som passer for kunder med blodtypene O, A, B og AB, kan alle bestille mat som er tilpasset den enkelte.
Alle Foseids ukerasjoner inneholder de måltidene som de ulike kundegruppene hans trenger i løpet av en dag. Enten de går på seniormenyen, Atkins- eller blodtypedietten eller vil holde seg til et balansert, lavglykemisk kosthold, får de en ukemeny med mange valgsmuligheter og krysser av rettene de ønsker. Maten kjøres hjem til den enkelte på et avtalt tidspunkt, foreløpig bare i østlandsområdet.
De er basert på Atkins- og blodtypedietten! "Norsk Senter for Riktig Ernæring" på Skedsmokorset utenfor Oslo. Han har satt igang med utviklingen av matkonseptet "Low Gly". Gradvis har han også utviklet Atkins- og blodrypediettrettene.
Senter for riktig ernæring vil i tillegg til å videreutvikle sine uike diettretter i tiden fremover også satse på mer forebyggende arbeid."
Senter for Riktig Ernæring
Telefon: 99 24 98 01
Har nettopp ringt og firmaet er heldigvis oppe og går, og det går strålende! Så bra! Du kan gå inn og se på www.spisdegslank.no
Menyen er delt opp i Fase 1 som tilsvarer Atkins induksjon, Fase 2 som blir en mellomting mellom Lindberg og Atkins Fase 2 (det heter det vel ikke, men...) og Fase 3 som er en vedlikeholdsfase. Måltidene koster i gjennomsnitt. Snittprisen pr. måltid er kr. 19,- om du bestiller fra Fase 1.
Det går jo glimrende å bestille en ukemeny, selv om man har familie. De måltidene som man spiser det samme som resten av familien, kan man bare spare - og ha til senere. Jeg skal i hvert fall bestille!!! Dagens prosjekt for min del. Kjempespennende!
Dette synes jeg vi bør støtte opp om på samme måte som jeg synes man bør kjøpe Fedons fruktose i stedet for det nye fra Dansukker. Dansukker har proppet folk med sukker og melis i mange år, mens Fedon har et mål om gjøre folks spisevaner sunnere. Har man dårlig råd, er det mulig å bestille en ukemeny i ny og ne for å spe på sine "normale hjemmelagde måltider". Men 19 kroner for et måltid er jo ikke all verden!
Løp og kjøp!
marianne
Sist redigert av Marianne : 15-11-04 kl 12:22.
Årsak: skrivefeil
|