Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-07, 23:02   #23
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Når forsvinner sultfølelsen?

Opprinnelig lagt inn av Kristian, her.

Jeg syns du spiser lite jeg, Måtte minst ha to skjeer med olje før hvert måltid for å kunne greie meg med så lite mat. Det er viktig at en ikke går å sulter seg for da går forbrenningen ned. Det er viktig å spise så mye at du ikke blir sulten før neste måltid er. dette er noe som går an å lære seg.
To egg til frokost er lite så hvis du hadde økt så hadde metthetsfølelsen holdt seg lengre, men du er kanskje en av de som ikke har så stor matlyst om morgenen.

Jeg er veldig sulten om morgenen, men jeg orker ikke så mye mat. 3 egg hadde blitt alt for mye. Jeg er litt redd for å spise for mye egg, siden "vanlige" nesten ikke unner seg et egg i uka engang? På fedon skulle vi helst ikke spise mer enn 1, max 2 om dagen... Det er mest fra og med lunsjen jeg begynner å slite med sulten egentlig. Er kjempemett etter lunsj, men det varer ca 20 min så er jeg sulten igjen.
Ser at det er varierte meninger om maten, for jeg har stort sett fått beskjed om at jeg spiser alt for mye lenger opp i tråden... Men det er kanskje lite fett fortsatt? Jeg skjønner ikke helt det, for jeg spiser fett til alle måltider. Og olje i ren form er uaktuellt, samme hva det sier og hvor enig jeg er i at man må gjøre noen tilpasninger og smaksendringer på lavkarbo