Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-07, 23:28   #25
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Når forsvinner sultfølelsen?

Opprinnelig lagt inn av Kristian, her.

Hva som er riktig mengde mat avhenger av mye, blant anna hvor mye du veier. Men nå ser jeg at du bare har 6 Kg igjen å ta av så da trenger du sikkert ikke så mye mat og det at du blir sulten igjen så fort tyder nok på at du spiser for mye protein og så får du ett blodsukkerfall. Går denne sultfølelsen over igjen etter en hvil?

Hvis du ser litt over tickeren står det delmål 1... dvs det kommer flere av samme type bare den første er unnagjort Hvor mange delmål orker jeg ikke tenke på akkurat nå...
Får man blodsukkerfall av proteiner også? Det var jeg ikke klar over. Jeg trodde det kom av karbohydrater. Men jeg føler ikke jeg har svingninger nå i forhold til det jeg pleide å ha.
Om det går over etter en hvil vet jeg ikke da det stort sett er på jobb jeg merker det, og der har jeg ikke tid eller mulighet til å teste det Men jeg tror ikke det. Kaffe stilner den for en periode.