Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-07, 09:42   #5
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Andre helsegevinster eller endringer enn vektreduksjon?

For min del er det stor forskjell med og uten karbohydrater.
På lavkarbo er ikke magen oppblåst. Leddene er bra. Pusten merkbart svært mye bedre. Blodsukkersvingningene er borte. Søtsuget er vekk. "Stuphungeren" som ofte innfant seg før der jeg kunne trykke inn en Bigfoot og spyle ned med en halvliter cola er vekk.

Elveblest på ryggen er nærmest borte.
Byller/store kviser er betydelig bedre.

Jeg blir også bedre for eksem i ansiktet(om vinteren) og får bedre hud.

Og 25 kilo forsvant på et halvt år.

I vinter har forsøkt å spise litt brød, pasta, pannekaker etc med hvetemel og etter helt vanlig oppskrift.

Resultatet er ikke uventet. Opp sju kilo, blodsukker i ubalanse, oppblåst i magen etc, etc.

Jeg har gjort dette for å se om kroppen tålte det, og for å se hvor mye endringer jeg tåler. Og som forventet kom alle småplagene tilbake i løpet av få dager.

Nå spiser jeg ala Skaldeman igjen og alt retter seg.

Lavkarbo er definitivt helsebringende for min del og ikke bare en "populærdiett" som mange kaller det.

Spis lavkarbo- det er kroppens medisin!

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat