Sv: THEs dagbok
Takk, takk.
Ble litt motløs av å lese at fase 3 varer i 3 måneder. Men på den annen side er fase 3 ganske nærme et Lindberg-kosthold. Tror det økes gradvis til to skiver brød/tilsvarende, en frukt, en melkeprotein-porsjon og en neve nøtter (der har jo jeg tjuvstartet litt, da.. ).
Det jeg da kommer til å savne, er vel ost, så det er mulig jeg må justere litt der. Kan utmerket leve med bare en karbe-ting om dagen, det vil da bli frokosten, og en frukt, nei forresten, minimum en frukt, men vil gjerne kunne spise litt mer fett enn det de anbefaler. F.eks blomkålgrateng, chikori- og skinkegrateng, litt creme fraiche her og der. Må bare teste ut litt etterhvert, tenker jeg. Det aller viktigste er å klare og fortsette med et lav-karbo kosthold livet ut, så da får det bli som det blir. Er livredd for at jeg skal sprekke helt og spise meg opp igjen. Derfor er jeg litt "slepphendt" på antall produkter, litt nøtter osv. Jeg har god erfaring i Nutrilett og andre radikale type grapefruktkurer, og det går alltid galt. Jeg er flink, altfor fanatisk flink, faktisk, til jeg blir lei, så lei, og så går det skikkelig dårlig. Så lenge jeg ikke lurer meg selv, tror jeg dette kan fungere. Må bare være ærlig her på denne dagboken, skrive opp alt, selv om jeg må rødme der jeg jeg sitter når jeg har spist noe ulovlig.
Ellers: Minus 3 cm. denne uken, 13 tilsammen på to uker. Måler hals, overarm, bryst, under bryst, mage, hofte, rumpe og omkrets lår. Det er magen som forsvinner i stort tempo, men det er også litt å ta av der.. Er fremdeles 17 cm. bredere om livet enn før graviditetene...
Idag: Fersken, to kaffe med melk, en bar, en omelett med ett egg. Vært å svømt med ungene. Blomkål, en pannekake med ett egg, en kaffe, salat, broccoli, litt kjøttdeig med peanøttsaus, en Atkins bar, tre ruter 70% sjokolade.

Sist redigert av THE : 28-04-07 kl 19:58.
|