Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-07, 11:55   #2
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Syklus på bærtur

Opprinnelig lagt inn av Luska, her.

Jeg har PCOS og har brukt Metformin i snart 2 år. Syklusen min ble stabil med en gang jeg begynte på Metformin og har holdt seg slik - helt til nå! Ettersom jeg prøver å bli gravid, følger jeg jo med når jeg har eggløsning . Nå er jeg på dag 29 i syklusen, og eggløsning har ennå ikke kommet. Er det Ketolysekuren som har tullet med syklusen min?? Hadde jo trodd det skulle være omvendt. Normalt ville jeg ha ventet mensen om en 3-5 dager. *sukk* Ikke lett å få til noe prøving når det er slik

Noen andre som har opplevd det samme?

Når du begynner med lavkarbo, så stabiliseres hormonene, men i starten kan det bli litt uregelmessig, for syklusen stabiliserer seg igjen... jeg hadde eggløsning en gang hver 9-18 mnd før jeg begynte med lavkarbo. Det tok et par-tre mnd før jeg ble stabil, og da ble jeg så stabil at jeg har en syklus på 28 dager når jeg ikke tar p-piller

vil tro din syklus også vil stabilisere seg om en stund... skjønner at du er utålmodig med prøving og slikt...