Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-07, 22:49   #1
Pc-snuppa
Medlem

Pc-snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill
Smile

Ville bare takke og si "hei:-)

Hei, alle her inne (og som gidder og lese dette)!

Har vært medlem siden 2006, men har ikke følt at jeg har hatt noe kunnskap og bidra med. Men nå har jeg gått på Atkins i over ett år og har greid og tilegnet meg litt egen-erfaring. Men jeg må jo bare innrømme at jeg har høstet masse av dere her inne som har vært sååååå flinke og hjelpe alle som har sendt inn spørsmål. Men selv har jeg ikke bidratt med noe...(skammeskammeskamme... ) Har lest mase av Nille og Ziggy, (og andre her også, men husker ikke alle... desverre ) Så jeg håper at jeg innimellom kan komme med noen glupe ord jeg også..
Jeg har fått massssssse inspirasjon ved og lese ting her inne, og oppskrifter, som jeg aldri ellers ville ha fått, nettopp fordi her inne på lavkarbo.no er vi så mange som går i samme retning, selv om innimellom ikke alle er helt enige... Flott at det er et diskusjons forum hvor man på en god og saklig måte får lov til å være uenige uten og være stygge mot hverandre. Håper jeg kan bidra med noen oppskrifter eller synspunkter basert på min erfaring jeg også, så gir jeg litt tilbake av alt det jeg har høstet her inne. Phuii, dette ble litt langt, men... Takk i allefall

PS. Har oppskrift på en kjempegod sjokolademousse som man kan enten spise eller fryse ned. Den krystalliserer seg ikke selv om man ikke rører i den når den blir fryst ned.

Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat