Sv: Atkins og tante rød
Hei alle sammen.
Tusen takk for mange svar. Litt synd og kanskje stygt å si det; men jeg er glad det flere som har opplevd det samme . Da er ikke jeg noe kasus iallefall... Håper du får en forklaring fra Torkil også Nille. Det hadde vært interessant å vite mer om dette.
17. mai i fjor satt jeg på legevakta med ob`maxi plugget inn pluss en stk oppklippet Liberobleie!!!! Blødde som ei nyslakta høne!!! Selvfølgelig var det en kjekk ung turnuslege på vakt.... Stilig.
Må vel også nevne at jeg tar en type p-piller som er UTEN østrogen, (fordi jeg kremt, røyker og legen min er streng), og disse pillene får menstrasjonen min til å forsvinne helt. Og det er helt normalt altså. Så jeg ble ganske så skuffet når syndefloden satte inn så snart jeg var i ketose igjen. Jeg skal gjøre som flere av dere sier og plusse på litt karber å se om det hjelper. Jeg tåler ganske mye før jeg går ut av ketose og jeg raser ned på induksjonen. KLart jeg har det travelt med å få bikinifasong, men ikke såååå travelt. Det er sambo skjønt enig i... ikke festlig med en langvarig bløder i huset .

Sist redigert av Vixen : 30-04-07 kl 23:33.
Årsak: typo
|