Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-07, 07:48   #3
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Jeg klarer det ikke!

Så vondt at du skal føle deg sånn at du ikke kan tar del i så fine dager som 17. mai mm.

Og vondt at du "takler" følelser med feks sjokolade, men jeg vet hvordan det er . Fryktelig vanskelig å snu den vanen, men du er jo et stykke på vei, når du faktisk ser det selv at det er det du gjør. Da kanskje det er lettere å si til seg selv: Nei søren meg om jeg skal straffe meg selv mere ved å spise sjokolade osv. nok med at jeg ikke trives. Vet det er fryktelig vanskelig, men hver gang du klarer det så vinner du en seier over gamle tanker.

Vondt å deppe....vær snill mot deg selv. Du er like verdifull uansett hvor mye du veier. Ikke kall deg selv "stygge ord". Husk du er et flott menneske og mamma...bare det er nok til å rose seg selv og være stolt.

Ikke la en "sprekk" ødelegge for at du ønsker å endre spisevanene dine. Det tar tid, men du kommer til å seire tilslutt.

I dag er en ny dag og nye muligheter....og jeg krysser fingre for at du skal føle deg bedre, og "på'an igjen"

Ha en fin dag....!

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat