Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-04, 21:40   #10
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Bestilte i går - og i dag har jeg fått levert Atkins-maten på døra!

Det lå i så fine bokser med fine etikketter atte! Så smakfullt ut, men det så ikke ut som det var så mye mat i hver boks akkurat. Men er det masse proteiner og fett der, metter det vel. Lurer på om det sto at man kunne spise så mye salatgrønnsaker man ville i tillegg? Jeg skal sjekke.

I hvert fall har jeg nå fryseren full av:
Frokoster: Cottage cheese og jordbær, c.c. og bringebær, c.c. og skogsbær, liten omelett med kylling, liten omelett med ost og skinke.

Lunsjer og middager: rekecoctail, kyllingsnadder m/karridressing, tunfisksalat, eggesalat med røkelaks, ostesnadder m/nøtter, viltpate med vitløksremulade, kokt laks m/dressing og brokkolli, røkelaks m/fetaost og dressing, kyllingbiter i karrisalat.

Ettermiddagssnacks: Smoothier med jordbær, bringebær eller skogsbær

Kveldsmat: Bringebærkrem, jordbærkrem, skogsbærkrem, smoothier som over + "Make my day" med skogsbær og fersken.

Dette blir spennende! Og jeg som ikke har gått på Atkins før...
Fikk også lurt naboen til å bestille en ukemeny, hun sliter med overvekt.

Lykkelig hilsen marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat