Tråd: Margarita
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-07, 23:43   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Margarita

Opprinnelig lagt inn av Thse, her.

Skal en tur på byn i det fine været i dag, og da er det jo en viss fare for at det blir konsumert littegranne alkohol...

Spørsmålet er bare hva som er "lov" å drikke. Kom til å tenke på margarita, denne skal jo egentlig inneholde tequila, cointreau og sitron- eller limesaft. Men er det noen som vet om cointreau er tilsatt sukker??? Så vidt jeg kan finne ut så er den i alle fall 40%, med smak av appelsin, skal vist være i samme sjanger som curaçao og den er ofte søtet...
Vet de ev. på polet hvor mye sukker som er i cointreau??

Noen som har andre sukkerfrie forslag som en kan bestille ute?

I følge polets sider under Cointreau:

Sukker: 234,00 g/l - alså 234 gram pr liter. Absolutt ikke lavkarbo nei !

Det finnes flere lavkarbo margarita mixer, men jeg vet ikke om de fås kjøpt her. Jeg har en Baja Bobs som er knallgod. Men den har jeg kjøpt i USA.... http://www.bajabob.com/

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat