Jeg skulle til å skrive et innlegg der jeg ville fortelle at jeg sliter litt.. Men mens jeg satt og skrev så fikk jeg en ide! Dere som er godt innarbeidet med lavkarbo - med hvilken mat som er bra å spise osv kunne ikke dere tenke dere til å være faddere for oss nybegynnere? Jeg blir fryktelig frustrert av å ikke finne frem i jungelen, og jeg har sprukket 2/2 helger. Jeg ser den positive effekten, men det er noe med at jeg trenger å ha noe liggende klart til å spises. F.eks mat dersom jeg har dårlig tid til frokost/lunsj, og evt en kjapp dessert e.l som jeg kan ty til dersom resten av familien ønsker seg dessert e.l etter middag. Jeg er sjeldnere sulten, men jeg tenker mer på mat siden jeg aldri vet hva jeg skal/kan spise! Og ikke minst i helgene! Jeg har baconcrispen, men den er så salt at jeg spiser veldig lite av den (pluss at den stinker ).. Problemet er vel ikke at jeg hungrer etter noe søtt, men jeg tenker på som et alternativ når de andre i familien unner seg noe av "deres type mat". Dette er bare min andre uke så hodet er enda ikke helt med og legger ned veto. (ja, så svak er jeg visst ). Uff, ble viss en masse her. Godt å få ut litt frustrasjon! Det jeg mente med hele innlegget var at dersom man hadde en erfaren lavkarbo'er i umiddelbar nærhet (msn/epost) som kunne steppe inn ang valg av mat til meg og som jeg kan lage til hele familien, og som gjerne har testet en del oppskrifter og vet at de funker så hadde denne personen bokstavelig talt kunne reddet livet mitt! Og vil alltid ha ei stjerne i margen hos meg.