Sv: Fadder?
Er ikke hele dette forumet en form for fadderordning? Hvor alle som har noe å tilføye kan steppe inn og veilede?
Og etter mer enn tre års oppetid finner man svar på så å si alt man måtte lure på i trådene her inne. Jeg vet at noe av det kan være uoversiktelig og godt gjemt, men med litt spesifiserte søk dukker ting opp. I tillegg kommer ofte inlegg herfra opp på søk i google..
I begynnelsen av en så stor kostholdsomlegging er det lurt å følge kostplanen som er forelsått i boka så nøye som mulig. Det er veldig forvirrende å fortså sammensetningen og sånn, og da er det satt sammen optimalt i disse oversiktene. Etter ca 2 uker begynner man å skjøpnne nok til at man kan ta ting på kryss og tvers, og dra inn oppskrifter fra f.eks her inne, eller tilpasse andre oppskrifter til lavkarbo.
Og når det gjelder andre i familien sin mat... Jeg mener at de bør være suportive enough til å ikke sette seg rett foran en og spise godteri osv. De stryker ikke med av å droppe smågodt g potetgull en lørdag de heller liksom. Mener jeg da... 
Sist redigert av Carisma : 05-05-07 kl 15:27.
|