Tråd: Fadder?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-07, 22:19   #10
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Fadder?

Jeg tenkte idèen for noen år siden, men kom raskt frem til at det blir for mye forpliktelser med fadderordninger. Så lenge dette er et gratis forum, med frivillig deltakelse fra alle, så kan vi ikke organisere det slik.

Men dette er jo en selvhjelpsgruppe, der det er meningen alle skal hjelpe og inspirere hverandre. Så jeg anbefaler deg å utnytte de verktøyene vi har. Starte dagbok, og dersom du leser andres dagbok, så vil du lære av hva de gjør, og du vil finne dem som bruker samme filosofi som deg (sjekk boksen), og dersom du engasjerer deg i andre, så vil også de engasjere seg i deg. Trenger du en motivasjons og slankebuddy, så kan du jo søke etter en. Vi har også hatt mange diskusjoner om det meste her, så dersom du søker litt og tar deg tid til å finne ut hvor du skal finne informasjonen, så vil du komme veldig langt.

Lykke til!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat