Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-07, 09:20   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: P-piller og PCOS

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det var trionetta jeg fikk i sin tid, jeg ble definitivt i killermood! Også så utrolig vondt jeg fikk ca hver 14.dag! tydeligvis både egglønsingen og mensen. Husker jeg stod på kne og grein første gangen etter jeg begynte å ta de. Skjønner ikke at noen tør bruke de jeg...
Har hørt det er de man får mest humørsvingninger på?

Folk reagerer veldig forskjellig. Første gang jeg fikk dem reagerte jeg ikke så mye (var femten, og hadde monsterblødninger, derfor jeg fikk det) men da jeg igjen begynte å ta dem etter fire års opphold, så var jeg på grensen til å kaste meg i styrtgråt bare noen dulta på eller så skeivt på meg. Kan si kjæresten fikk brynet seg litt...!
Men etter en to-tre måneder gikk det over, og nå har jeg ingen problemer. La heller ikke på meg, annet enn litt større pupper. (Det kompenserte vel for en lettere hysterisk kjæreste, haha )

Men lurer litt på både Diane og Yasmin, som i følge legen min er de beste alternativene, uten at jeg helt kan huske hvorfor...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat