Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-04, 09:51   #21
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg er enig med Begod, jeg. Var på halv-fem forestilling på kino, men kom ikke hjem før halv ti pga. stengt vei hjem! Vi sto i kø i en og en halv time - i oppoverbakke, og kom ingen vei. Jeg fikk litt panikk. Onga la seg alt for sent - de var faktisk kvalme begge to når de først kom i seng . Grrrr...

Mannen min måtte åpne døra på bilen i dag med ståltråd og ikke brekkjern, men er det stemjern det heter tro? Håper ikke han ødela den fine veteranbilen sin mye. Han var ganske sur i hvert fall.

Eldstemann har surret bort den ene hansken sin, og måtte låne for små hansker av lillebror - som måtte ta votter.

Og så er jeg litt enig med anne, i det at julestemningen kommer og man får lyst til å bake. Jeg har tent de obligatoriske 11 telysene på morgenkvisten, 6 i stua og 5 på kjøkkenet. Et vaniljeduftende lys fra Ikea i spisestua, et kubbelys på kjøkkenet og et vanlig stearinlys i stua.

Jeg elsker jul - og baking, og presanger og pynting og fyr i ovnen. Og da vil jeg bare være inne og kose meg hele tiden. Vil slippe å gå ut i kulda og skrape is, og dra i gjenfryste dører og skli på veien og æsj.

Jeg vil ha fri med familien og lese juleblader og se på Beat for Beat sammen og spise god mat og sove lenge og få kaffebesøk.

Det var for og i mot vinteren fra meg...

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat