Tråd: Her er jeg
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-07, 15:18   #1
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 39
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Her er jeg

Boken er kjøpt inn, og opplegget starter på mandag!

Jeg har nå prøvd diverse andre slankekurer og dietter. Ingenting som fungerer. Så nå skal jeg gi Ketolysekuren et forsøk.
Har ikke lest mye, men har lest litt på nettet.

Litt om meg kanskje.?
Etter svangerskapet gikk jeg kjapt ned 30 kg grunnet samlivsbrudd, men nå har de og litt til kommet tilbake, da forbrenningen min tok kvelden etter det raske tapet. Nå har forbrenningen fått tid på seg, likevel så går jeg ikke ned, bare opp. Jeg er lei.
Jeg er 21år, har ei datter på snart 2, og er hjemme med henne. Jeg skal ned 20 kg ca før jeg er på drømmemålet mitt.
Underveis så skal jeg ha delmål, og de ligger på hver 5 kg jeg går ned. Da unner jeg meg noe i form av klær eller andre pleieting.

Håper dere vil hjelpe meg litt i gang med tips og råd, og jeg håper jeg skal klare dette her. Jeg er litt for glad i søtsaker.

Det var meg!

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat