Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-07, 11:00   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Veganerforeldre dømt til livstid

Opprinnelig lagt inn av mcfrogner, her.

Regner med at pescovegeterianer vil si at du spiser fisk? (Inkluderer det octo- og lacto-?) Hva er tanken bak det? Jeg er et enten/eller-menneske så jeg skjønner ikke sånt Økologisk sett er det jo bra da

Jeg er veldig omnivor jeg da.

Ble mye latin nå.

*IN NOMINE PATRIS ET FILII ET SPIRITUS SANCTI*

Jeg var ovo-lacto-pesche-vegetarianer i seks år, og det var av etiske årsaker. Jeg burde selvsagt vært veganer eller helt vegetarianer, men jeg klarte det ikke og da er det iallfall bedre å la være å spise det man KLARER å holde seg unna.
Forresten så spiste jeg ikke fisk det første året, men så begynte jeg med det. Hadde (og har fremdeles) dårlig samvittighet for det. Jeg føler nesten for å si unnskyld til hver kjøttbit jeg setter til livs. Burde absolutt vært vegetarianer enda av etiske årsaker, men jeg klarer det bare ikke enda. Prøver å holde meg til økologisk kjøtt da, så langt det lar seg gjøre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat