Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-04, 21:16   #7
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk
Unhappy

Hjælp!

Dere er jo så flinke alle sammen!

Jeg har nå slitt lenge med egen karboavhengighet, og enten jeg liker det eller ikke så ser jeg at min datter er på god vei til å få den samme avhengigheten. Vet at ansvaret her ligger på oss som foreldre, og det ansvaret skal jeg ikke løpe fra heller.

Men jeg kunne tenke meg noen råd for hvordan jeg skal gå fram for å endre rutinene/vanene til jenta mi som nå er 4 år. Vi snakker en del om hva som er godt for kroppen vår - og hva kroppen ikke liker, men det er et veldig langt stykke igjen altså.

Har dere alle vært superflinke med barna deres helt fra de var født? Eller er det noen der ute som har vært gjennom det jeg må; nøste inn en til tider spinn-vill jentunge som kan vekke mamma'n sin kl. 0530 fordi hun bare MÅ ha godteri?

Gode råd mottas med takk - men ikke skyt meg da......

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat