Tråd: THEs dagbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 21:08   #134
THE
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
THE er ny på veien

Sv: THEs dagbok

OK da var resten av dagens måltider inntatt:
Frokost=sjoko, to kaffe latte, en bar. En ferskendessert. 1 rute sjokolade...Chikoriovnsrett inneholdende to egg, et par skiver skinke, et par ss revet ost, litt melk, litt broccoli også. Ekte mat, med andre ord... Middag: 4 kjøttboller med litt nøtter som bindemiddel, løk, spinat. Laget av karbonadedeig. 1 ts Heinz fantastiske sun-dried tomatoes ketchup. Sikkert i overkant av karber, men jeg følte virkelig ikke jeg var på diett i dag. Spiste også litt av lokket på ostekaken ingen likte igår, men lokket er faktist friskt. + en pudding til kvelds. Da har jeg ett og ett i hele dag, føler jeg. Så vi får se hvordan det går imorgen, om jeg blir sulten av all denne maten. Nå er jeg i allefall veldig mett, og fornøyd.

Eller, ikke helt fornøyd, fikk se noen bilder av meg selv tatt fredag, og jeg som følte jeg var blitt så slank, det var i allefall "wake-up-call", det ansiktet jeg så på de bildene var ikke mitt. Så det er fint å føle at ting går fremover, men også bra å bli minnet om at det faktisk er en stor jobb å gjøre, og at jeg må skjerpe meg, ikke surre slik med ostekaker, nøtter og mørk sjokolade, men konsentrere meg om å planlegge dagene litt bedre på grønnsaksfronten.

THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat