Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-07, 10:43   #12
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til fløte?

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Testa ut med rømme i dag, Ziggy - og det funker som bare det Kan godt hende jeg slenger meg på smørtoget også, av pur nysgjerrighet. Bruker nå rapsolje og Udos choice (bør jeg da kutte ut de? Hvis jeg prøver meg på smør altså).

Akkurat det er valgfritt, men selv hadde jeg vel ditcha rapsoljen, og i såfall holdt på Udo's sin. Men nå brekker jeg meg formelig bare med tanken på Udos da... så jeg hadde kutta begge to...

Skal faktisk prøve å lage smoothie med fiskeolje tilsatt sitronsmak snart jeg... smaker jo ikke det pøkk fiskeolje av den, men en god sitronsmak. Tror det kan bli toppers jeg, og iallefall smake bedre enn smoothies med Udos i... *ler*

.


Sist redigert av Ziggy : 16-05-07 kl 10:49.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat