Tråd: Trimmer dere?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-04, 23:40   #3
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg trener håndball to ganger i uka (noen helger er det kamper, men det er også noen uker hvor jeg misser en trening, slik at snittet blir 2 økter håndball). Videre trener jeg minst en gang styrketrening (hjemme), men helst to ganger styrke. Også er jeg noen ganger på aerobic, og noen ganger går jeg med stavene. Og på sommeren er det gåturer i skogen. Liker også å gå på ski. Glad i tennis, men det blir bare et par ganger i ÅRET, så det teller vel ikke.... Jeg er IKKE glad i å trene i vann, og spinning er ikke noe for meg. Men vi er alle ulike, og hipphurra for det!

Summasummarum så er jeg glad i å trene, men litt flinkere "i hodet" enn i praksis. Likevel ligger jeg på et snitt på fire økter i uka. Jeg er fornøyd med det, selv om målet er seks økter i uka. Men det er ikke for sent! Jeg nærmer meg målet mitt med antall treninger, men ofte svikter det på logistikken, og ikke nødvendigvis iveren.

Spennende tråd komkari (kan bli ihvert fall, hvis flere slenger seg på).