Hei på deg! Velkommen! Jeg 'trimmer'.... Eh... Uhm... Jeg sykler uansett hvor jeg skal - til skolen og fra, 20 min hver vei. Det meste trimmen med det er hodetrimmen - hvordan unngå å bli veldig irritert på morgenen når det regner og blåser og jeg må klatre opp på sykkelen uansett vær Ellers sykler jeg til butikken og til venner og til alt mulig annet. For å late som jeg har litt god samvittighet, eller for å prøve å få det - så legger jeg med ned på gulvet om kvelden og tar 35+25+25+30 sit-ups og 10+10 push-ups. For det meste er det nok snakketøyet som blir trimmet mest her i gården Men visste jeg det ikke! Kjevemuskelen er den sterkeste muskelen på hele kroppen, har lest at den har en kraft på 5 tonn om den blir 'sluppet fri'. Hm. Kjevemuskelen min blir flittig trimmet på andre områder enn ved skravling også: Kanskje du kan hjelpe meg med noen tips om trening jeg kan gjøre i hverdagen, sånn mens jeg gjør andre ting samtidig?! Før pleide jeg å trene bakside lår mens jeg pusset tenner, men jeg mistet all konsentrasjonen med tannpussen, så jeg sluttet med det. Dessuten så det litt dumt ut. Vi har felles vaskeservanter her