Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-07, 15:23   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: felles problemer

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Vil en trygg stabil tilværelse kunne gi sunnere unger, ikke bare psykisk sett men fysisk sett også??

Jeg tenker at trygge voksne, som kjenner, anerkjenner og uttrykker egne følelser og behov (som ikke krenker andre) har gode forutsetninger for å hjerlpe barn til å få til det samme. Når vi lever i takt med oss sjøl reduseres eller forsvinner behovet for å kompensere ubearbeidede og uforløste følelser med mat og/eller passivitet. Så, kort sagt tenker jeg at svaret på spørsmålet ditt er JA. Det vil selvsagt også hjelpe på at kostholdet er tilpassett den ekelte og hva hun/han tåler-

beste hilsen meg [/quote]

Det er jo blitt skrevet mye i aviser ol om at unger av i dag sliter myyye mer psykisk og fysisk enn det de gjorde for noen år siden. Og spiseforstyrrelser forekommer skremmende ofte. Tro hvis enhver voksen klarer å være slik du beskriver hvor mye bedre unga ville ha hatt det da??

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat