Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-07, 20:42   #22
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 58
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk
Thumbs up

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Ja, her hører også jeg hjemme

Har gått ned 25, skal ned ytterligere 50 (tror jeg, vet ikke eksakt hva jeg veier, men målvekt er 70 kg, og vet jeg veide nok i overkant 140 kg, men vet ikke eksakt, nok at legen min forteller meg endring fra uke til uke).

Når jeg ikke har presentert meg her før kommer det mest av at jeg rett og slett ikke har særlig tid til å lese eller skrive her. Men når jeg klarer å sette av tid er det mye spennende å lese, og mye flott stoff og flotte folk som støtter hverandre.

Så, om alt går som jeg håper, ligger jeg under kniven og fjerne det som ble til overs av hud en gang før desember 2008.

Er tross alt fornøyd med å ha gått ned 25 kg på 27 uker, med 4 uker innlagt hvileskjær der målet bare var å holde vekta (jul og påske, men uten andre utskeielser enn 1 skive Lindbergbrød hver dag og mer grønnsaker enn ellers). Nå har jeg stått mer eller mindre stille i 4-5 uker, men økte fett-inntaket og da løsnet det, og jeg ser lyst på å fortsette med dette resten av livet, men med mere grønnsaker når jeg har nådd målet.

Stå på, alle dere andre også!

Varm hilsen fra det kalde nord (regn/sludd og 4 grader i Tromsø nå)

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat