Tråd: Hodepine
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-07, 21:00   #4
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine

Absolutt mulig det er migrene, ja. Men hvor lenge har du gått på lavkarbo? Har du blitt verre etter at du begynte med det? Bedre? Begynte det etter at du gikk over på lavkarbo?
Spør, siden jeg hadde alvorlig migrene før, men det har forsvunnet siden jeg gikk over på lavkarbo. (Da forsvant blodsukkersvingningene). (Har snev av migrene i forbindelse med mens eller stress, men svært lett).
Migrene kan også skyldes/forårsakes av stress og andre hormonforandringer.
Men for meg er det motsatt med temperaturen. Jeg blir iskald og fryser ved anfall.
Typisk for migrene er bl. a: Vondt på ene siden av hodet, kvalme, lysskyhet, varhet for lyder, pulserende smerte, forbigående lette talevansker, nummenhet i siden, f.eks. fingre og arm, +- andre symptomer.

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat