Tråd: Trimmer dere?
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-04, 18:01   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ikke slik jeg skal/bør/vil nei !
Jeg skal gjøre mine rygg/mageøvelser hver dag (gammelt ryggbrudd, etterfølgende prolaps, slitasjeskade, skjev rygg). De er lagt opp av fysioterapeut. Har nettop startet opp igjen etter en tids opphold (treningsforbud som gikk over i treningsfobi). Har gjort ALLE øvelsene, inkl rulla mi, 3 dager denne uka. Starter med motstandstrening (smart gym) for overkropp søndag. Har meldt meg på Pilates/yoga kurs, men får det ikke til å klaffe med skiftplan. Går glipp av for mange kurskvelder pga skiftjobb..... excuses, excuses !!

Føler meg kjempemotivert til å starte oppstamming nå. Ser og kjenner at huden er slapp etter mistede kilo...gammel hud er ikke så elastisk som ung og trekker seg ikke like godt sammen....

Trening......