Tråd: Hodepine
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 13:21   #6
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine

Det høres veldig ut som migrene, ja... Men dette kan du få utredet hos lege. For å få medisin på blå resept, må du (om dette fremdeles gjelder) gå til en allmennspesialist, eller en nevrolog e.l.
Nå har jeg kun et lite snev i forbindelse med mens eller mye stress, men selv dette har blitt mye sjeldnere. Har blitt flinkere til å unngå eller takle stress etter lavkarbo, også...

Om du ikke har anledning til å gå helt lavkarbo, så er det om å gjøre å spise ofte, og unngå blodsukkersvingninger. Etter min mening helt klart verdt å gå lavkarbo, for migrene kommer ikke i bare lette og moderate anfall! I tillegg til symptomene jeg nevnte, finnes mange flere, og et anfall kan vare i fra et par timer til tre dager, med ujevn styrke.
Nå har jeg medisin fra tidlig i høst liggende fremdeles...går vel ut på dato snart, hehe.
Ellers lykke til!

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat