Tråd: De andre
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 17:46   #12
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: De andre

Jeg prøver ikke å være negativ nå, altså, men..

Jeg tenker sånn at folk forstår ikke alltid endring, og når man går ned i vekt, er det en endring..

Folk må jo nesten få tro hva de vil, men det er helt klart sårende når man mottar kommentarer ala "du skal jo væer litt rund..".

Men igjen - det er kanskje forståelig? At de tenker sånn, IKKE at de sier noe sånt.. Fordi hvis man HAR vært rund i mange år, så har jo folk blitt vant til det, og man identifiserer kanskje en person med hvordan de ser ut.. Men det bør man jo ikke.. men vi gjør kanskje det selv også, bare på andre måter? Eller? F.eks om noen tar en ansikstløftning og "nose-job".. og hadde sett HELT annerledes ut.. hadde vi ikke syntes det var veldig rart?

Hm, kanskje litt uklart hva jeg mener nå altså, jeg bare prøver å se det fra den andre siden.. Men kanskje det bare blir litt "far out", jeg er litt trøtt, til mitt forsvar