Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-07, 18:17   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, jeg går ikke ned

Opprinnelig lagt inn av Viggien, her.

Nå er jeg begynt på min 18 dag med lavkarbomat, men nå er jeg ganske frustrert. Min vektnedgang er på ca 700 gram!!!!! Enda jeg mener jeg har fulgt dietten sånn noenlunde. Utskeielsene har vært et par lavkarboøl fredag og lørdag, en flaske (!) rødvin sist lørdag og et par håndfulle cashewnøtter to ganger (visste ikke bedre da). Har ikke klart å kutte ut kaffen, men ser på disse sidene at det er det mange som ikke gjør.
Har forøvrig fått vekk søtbehovet med denne kuren, og jeg takler sulten bedre uten å få skjelvebyger, så gi opp kommer jeg ikke til å gjøre uansett.Har nesten 30 kg jeg vil ha vekk, så det hadde jo vært greit om det hadde gitt utslag på vekten og...
Har brukt aloe vera juice for magen 2 ganger daglig, ser at det er sukker i den, kanskje det kan være en årsak, noen som har erfaring med den? Skal ihvertfall kutte den ut for en stund og se om den hjelper.
Det ble litt langt dette her, men håper noen gidder å lese likevel, for jeg er ganske desperat nå

Det er mange som ikke går ned når de drikker lavkarbo øl og vin. Spesielt ikke om det er mer enn et glass eller to. Etter min mening ligger nok årsaken der.

Jeg tok også aloe vera juice en periode, men begynte faktisk å legge på meg. Vektoppgangen stanset da jeg sluttet med den. Selv om den ikke inneholder mye karber kan den også være en årsak til at du ikke går ned.

Kuren må følges nøye og det er IKKE rom forutskeielser. Når du har kommet skikkelig i gangn kan du unne deg litt vin av og til, men ikke en hel flaske + øl altså !!