Tråd: Europrat 2007
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-07, 15:35   #44
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Europrat 2007

Hei, eurodiett gjengen

er ny inne på forumet så litt vanskelig å finne riktig sted å gå, så tenkte her var et greit sted å begynne

Jeg er 28 år og fikk på fredag vite at jeg har insulinresistens, må derfor gjøre noe drastisk får å få bukt med dette problemet. Har valgt å følge Lindbergs ketose diett - skal gå på dette i en mnd istedet for eurodiettenl. Men ser nå etter to dager - at det kan bli tøft å gå en hel måned med kjøtt og salat 4 ganger for dagen så lurte på om dere kan gi litt info om eurodiettproduktene? tenker å erstatte 1-2 måltid med slike for dagen for å gjøre ting litt lettere. Men hvor får jeg tak i slike produkter og hva utvalg har de? Er det i det hele tatt spisenes?

Noen som har erfaring med ketogen diet?

En annen ting jeg lurer på - dette er egentlig 2 dagen jeg vikrelig holder på med dette ( begynte på fredag, men spiste fedon musli til frokost før jeg visste svaret på prøvene mine) - og i dag da jeg våknet var jeg kjempedårlig og kvalm, samme skjedde under/ etter frokosten - trodde jeg skulle kaste opp og både i går og i dag har jeg vært slapp og surrete i hue - noen som har opplevd det samme? Hvor lenge må jeg regne med å ha det sånn? Ikke hele resten av tiden i denne fasen vel?

Så til noe helt annet - hvordan får dere frem disse søte tickerene?

Sist redigert av Dolphin : 20-05-07 kl 15:52.
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat