Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-07, 23:42   #1
Havregryn
Medlem

Havregryn sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Havregryn er ny på veien
Red face

Havregryns smågryn(t)

Synd(et) & Skam(mer) seg
I går syndet jeg i (vår)sommernatten,syndet så det skvatt.
Jeg lagde min spesialitet, italiensk hjemmepizza til guttene mine,og planla faktisk selv å spise,og så jeg gjorde.Tynn-tynn bunn osv riktignok,men dòg!!

Samvittigheten
Tja den er ikke den beste,men dagen i dag har vært i god Atkinsmodus,for viderekommende,eller noe i den dur.
Vel sånn er nå det
Allikevel velger jeg å starte min egen dagbok bare for å plage meg selv litt ekstra.

Nuvel
Jeg står rimelig stille på vekten,det skal sies som sant er.
Jeg har ca 6-7 kg jeg vil ned før jeg er i mål.
Jeg trener en del vekter og har gjort det i over ett år nå i tillegg til intervalltrening.Jeg har ikke mistet styrke så jeg skjønner jo at noen kilogram her helt sikkert er muskler,men allikevel vil jeg ned litt til,om ikke akkurat 6-7 kg så iallefall tja 3-5.
For å være helt ærlig så kommer dette an på hvordan klær og form(ene) sitter.Vekten er ikke det viktigste så lenge man blir mindre i omfang(I know)

Stramt & Løst
Det er litt rart egentlig.Klærne sitter løsere her og der,
og strammere andre steder (?), men når sant skal sies så gjør det meg litt urolig,livredd som jeg er for å legge på meg!

Alt i Alt
Jeg er veldig fornøyd med atkins-fisoloffien (jada,filosofien)for jeg slipper å gå rundt å være skrubbsulten

Dagens inntak(ikke i rekkefølge som spist):
2 GG klibrød
2 ss go'smør
6 skiver Ridderost
2 kokte egg
eggerøre av 2 egg
4 broccoli"blomster"
piiteliten vårløk
1/3 liten issalat
1 avocado
litt mandler
1ss olivenolje
4 ss creme fraiche
6 jordbær
3 ss hjemmelaget iskrem(med splenda)

Dagens evaluering: For lite grønt!

Hovedfokus: Velvære

Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat