Tråd: Hodepine
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-07, 01:28   #9
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Hodepine

Før hadde jeg skjelden hodepine hvertfall migrene, kansje en gang i året. Da jeg gikk gravid fikk jeg Clusters Hodepine.. ikke akkurat gunstig å få sånn da, kunne jo ikke ta smertestillende... Det var nok de 12 lengste ukene i mitt liv..

Etter dette har jeg vært mye plaget med migrene.. har det kansje 2-3 ganger i mnd. Jeg blir lyssky men jeg har det alltid på høyre side.. Jeg får også høyre temperatur når jeg har anfall.. Du vet kanjse at det er helt vanlig å ha temperatur svingniger når en har M.E. Vet ikke om den hyppige migrenen min skyldes at jeg har hatt clusters eller M.E.

Det er veldig slitsomt å ha det slik.. når jeg har hodepine legger jeg meg på ett kaldt og mørkt rom.. prøver å sove mest mulig.. det bruker å hjelpe.. hvis jeg presser meg for mye blir det bare verre.. kansje det har en sammen heng med å være sliten ??

Kanskje en ide å begynne å skrive hodepine-dagbok for lettere å se sammenhenger.. det er også til hjelp for legen..

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat