Tråd: Hodepine
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-07, 01:59   #10
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine

Takk for gode råd og tips, Nomma!

Huff, stakkars deg som hadde det så vondt i så lang tid ... Jeg vet ikke så mye om Cluster (har lestom det en gang, men husker ikke så mye), men jeg skjønner det må være fælt å gå med intens hodepine i flere måneder!

Det er mye jeg ikke vet om ME ennå. Visste ikke det med temperatursvingningene, men nå som jeg har begynt å måle ser jeg at det varierer veldig. Men jeg kan gjerne føle meg varm men likevel ha lav temperatur ...

Jeg begynte å bli litt bekymret for denne hodepinen min fordi jeg tenkte det kunne være et nytt "ME-anfall", jeg har fått høre at jeg antagelig hadde hjernebetennelse den gangen da jeg var 17. Men det høres mer ut til at det kan være migrene nå, ja.

Hvis jeg forstår deg rett kan man da få migrene av å ha (hatt) ME. Og begge deler er jo nevrologisk. Skal spørre spesialisten om det når jeg skal dit om to uker.

Lurt det med dagbok, det kan nok være til hjelp for både spesialisten og akupunktøren min. Har prøvd å føre "helsedagbok" mange ganger før, men klarte ikke å holde på med det særlig lenge ... Men nå skal jeg gjøre et nytt forsøk

I morgen skal jeg til akupunktør, og da skal jeg spørre henne også. Jeg har forresten tenkt på det når jeg ser folk spør om "rare" symptomer her inne; alle burde ha en akupunktør ...! De kan svare på de fleste spørsmål om helse som leger ikke har greie på i det hele tatt, og de ser ting i sammenheng, selv små ting kan være viktige signaler som akupunktøren fanger opp. Jeg har aldri følt meg så trygg og ivaretatt når det gjelder helsa mi som nå, jeg!

(Jupp, det var en liten reklamesnutt ... )

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat